Tjänstevillkor för digitaliq.se

Tjänstevillkor för digitaliq.se

1. Företagsinformation För inköp som görs på denna webbplats ansvarar NEW DIGITAL AB, med företagsnummer 556378-0849. För information om hur vi hanterar personuppgifter enligt GDPR, se paragraf 11.

2. Priser Alla priser anges i SEK och innehåller inte moms och andra avgifter. Den totala kostnaden för köpet kommer att vara tydligt synlig före den slutliga ordern och kommer att inkludera alla kostnader i samband med köpet. Våra tjänster är abbonemang och förnyas automatiskt tills dess att de sägs upp. uppsägning skickas via mail till end@digitaliq.se

3. Vi skickar ett bekräftelsemail skickas efter att beställningen har mottagits.

4. Ångerrätt
Om du vill avbryta en domänadress eller webbhotell, måste detta ske inom 12 timmar efter mottagandet av beställningen för en fullständig återbetalning. Vid uppsägning av konsulttjänster måste detta meddelas via e-post till hello@digitaliq.se, senast 24 timmar före den schemalagda tiden. Om ingenting meddelas, du är inte berättigad till återbetalning.

5. Klagomål
Om det finns ett produktfel kan du kontakta oss direkt via hello@digitaliq.se.

6. Garanti Vi behåller vår nöjda kundgaranti när det gäller att hjälpa våra kunder att komma igång, men även behålla sina WordPress webbplatser. Under hela perioden hjälper vi och stödjer deras webbplatser. Vi kräver betalning för våra tjänster från det att en beställning har gjorts för att vi skall åta oss Garantiärenden.

7. Kortinformation När du handlar hos oss behandlas betalningen av Stripe, som är en svensk säker elektronisk betalningslösning för e-handel. Kortinformation skickas alltid krypterad med SSL/TLS. All kortinformation lagras i enlighet med kortnätverkets föreskrifter kring PCI DSS, nivå 1.

8. Personuppgifter och GDPR Vi behandlar personuppgifter i enlighet med GDPR. I samband med ditt köp godkänner du att vi lagrar och behandlar dina personuppgifter. Vi lagrar den information som behövs för att fullgöra avtalet med dig och för att driva vår verksamhet. Du har rätt enligt GDPR att få tillgång till den information vi har registrerat om dig. Om den information vi lagrar om dig är irrelevant, felaktig eller ofullständig kan du begära att informationen korrigeras, begränsas eller raderas, som vi gör i den mån det är möjligt enligt tillämplig lag (såsom redovisningslagen).

Vi är personuppgiftsansvariga för de insamlade uppgifterna och har ingått avtal om databehandling med våra underleverantörer. Nedan kan du se vilka underleverantörer vi använder och i vilket syfte vi använder dem. Underleverantörer (exempeltext) Vi använder följande underleverantörer för att driva vår verksamhet.

Leverantörstjänstsyfte Google Mail Vi använder Google för att hantera supportförfrågningar. De personuppgifter som du skickar till oss via e-post skickas därför via

Google.
Vi lagrar e-post i 1 år.

Stripe Payment Service
Vi använder Stripe för att hantera betalningar, återbetalningar och betalningar relaterade supportfrågor. De uppgifter du anger när du beställer och betalar: kortuppgifter krypteras till Stripe.

ODERLAND AB
Web hosting Vi använder vår partner ODERLAND Hosting AB för vår serverhantering, e-post, backup, domänregistrering.

Please fill in your information below and we will get to work. Provide admin login to your website.

[simpay id="146"]